27 февруари 2007

Iron Maiden в София

През март месец Iron Maiden имат концерти в Белград и Атина. Някак си странно за мен се оказва, че пропускат София. Тъй като са ми любима група, то един концерт около рождения ми ден щеше да ми дойде доста добре. Но явно е имало разминаване в кинтите (за някакви 300к в евро се говореше). В крайна сметка на мен в Сърбия и Гърция не ми се ходи, така че ще пропусна тези мероприятия. Обмислях какви са възможностите да им ходя на концерта в Холандия, та да го съчетая с наминаване към брат ми. Но днес разбрах, че ще има концерт и в София. Датата е 4 юни. Поне така споменаха по Тангра.

1 коментар:

dvasilev каза...

Вчера новината официално бе потвърдена от СМЕ, а днес гледам, че вече я има и на страницата на Iron Maiden: цък.
Надявам се този път никой да не си счупи нищо и да не пропадне идването.