tag:blogger.com,1999:blog-14021505.post112013632542479542..comments2019-08-13T12:57:36.543+03:00Comments on Малко впечатления: Подмяна на дебитна карта в ОББUnknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-14021505.post-71389233536846401652007-08-28T16:16:00.000+03:002007-08-28T16:16:00.000+03:00@анонимен: Твоето мнение за мен пък изобщо не ме и...@анонимен: Твоето мнение за мен пък изобщо не ме интересува, така че спокойно може да си го завреш отзад, че да ти стане приятно. <BR/><BR/>Като ти е кеф да стоиш в ОББ, стой си там. Явно си минали курса за обучение на клиенти и обслужването ти ще минава гладко (във всякакъв смисъл). Аргументът ти за печалбата е супер смешен. Сигурно не си и помирисвал учебник, който има нещо общо с икономика и финанси. Като може да се ровиш наляво, надясно виж каква част от приходите на големите банки са от такси и каква част от лихви по отпускане на кредити и може да разбереш колко си преебан.dvasilevhttps://www.blogger.com/profile/08270827212452754048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14021505.post-55610407415694586912007-08-28T15:30:00.000+03:002007-08-28T15:30:00.000+03:00Моето мнение е, че си гаден лигняр дето се търси о...Моето мнение е, че си гаден лигняр дето се търси от какво да се оплаква.Моята обслужваща банка също е ОББ и вече 5 години не им се е случило да се изложат за каквото и да е!Още един факт специално за тебе мрънкяло: за 2006г. ОББ е на второ място по печалба (някъде около 160 милиона лв.).Аре земи се поинтересувай в другите банки как е па тогава пълни на хората главите с мозъчни пръдни.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14021505.post-6762241591681934872007-06-11T09:18:00.000+03:002007-06-11T09:18:00.000+03:00@Анонимен: Драги ми отворко, виждам че може да пиш...@Анонимен: Драги ми отворко, виждам че може да пишеш, но имам съмнения, че може да четеш и все пак ще си загубя времето да ти драсна кратко отговорче.<BR/>1. на мен запознаването с устройството ми загуби сравнително малко време, като основната част беше да се запозная с инструкциите или поне това, което имаше претенции да се нарича такова. Но не така седеше въпросът с останалите хора. Да се правят такива нововъдения без да разясни каква е идеята на клиентите е все едно да им кажеш: Ебете си майката, оправяйте се! Но защо да се учудваме, говорим си за ОББ.<BR/>2. Неиздаването щяло да ми спести някой лев. Не ставай смешен. При тази конкуренция за екстри по картите, трябва да си супер смешна банка за да искаш такса за издаване на карта. Но да предположим, че са ми спестили някой друг лев, но много успешно ми загубиха над 3 часа. Не само това, но след 3 посещения на клон в ОББ ми казаха, че трябва да мина и 4ти път. Бахти картите дето се издават.<BR/>3. Не виждам с какво съм му виновен на оня нелюбезник, след като се отнесох доста сдържано с него, нито съм му повишавал тон, нито съм бил агресивен. Факт е че му зададох въпроси, на които той ми отговори по такъв начин, че да му се разкарам, но не и да си свърша работата. Като не му понася да обслужва клиенти и му писва, да ходи да пасе крави на село. Но като се има предвид за коя банка говорим, то може би това обслужване е някаква официална политика.<BR/>4. След като написах това писание, съвсем коректно го пратих на адреса за контакти в ОББ с идеята, че поне ще се заинтересуват за някои обстоятелства и ще вземат мерки. От там само изказаха съжаление за взетото от мен решение без дори да ми се извинят. Но защо ли да се учудвам. Просто ОББ са много зле като обслужване. Има и по-зле от тях, но това едва ли трябва да ги успокоява.<BR/><BR/>Последните две години нямам наблюдение върху ОББ, но като чета из другите блогове за разни случки, май продължават да затъват. Ако работиш в ОББ, мога само да ти изкажа съболезнования.dvasilevhttps://www.blogger.com/profile/08270827212452754048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14021505.post-89587912799422481442007-06-07T06:00:00.000+03:002007-06-07T06:00:00.000+03:00Абе провери пак това устройство за което пишеш!!Ня...Абе провери пак това устройство за което пишеш!!Някъде трябва да пише, че не е за индианци.Все пак и дебитните и кредитните карти са К-А-Р-Т-И т.е. ясно е, че трябва да избереш меню "карти".Или мислиш по друг начин?Пишеш за 21-ви век...еми ела и ти в него може да ти стане ясно.Пишеш, че не ти е преиздадена автоматично картата.Понеже не си я ползвал много тя не се преиздава автоматично.По-точно ако не си я ползвал 3 месеца преди изтичането тя не се преиздава с цел да ти спести некой лев.А за оня нелюбезния служител...представи си 20 такива всезнайковци като тебе един след друг...и на тебе ше ти писне.Не, че го оправдавам, но всичко си има граници.За факта, че служителите в клоновете са некомпетентни съм напълно съгласен, но за това пък има много хубави телефони за връзка с "Картов център" и "Център за обслужване на клиенти" (на картата или на банкомата).Там вече всичко ще ти стане ясно.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-14021505.post-1120138874198357242005-06-30T16:41:00.000+03:002005-06-30T16:41:00.000+03:00смяна на дебитна карта... звучи познато :)само дет...смяна на дебитна карта... звучи познато :)<BR/><BR/>само дето при мен банката ми следи сметката и ми я праща много преди изтичането й.Anonymousnoreply@blogger.com