След първия сблъсък с CEZ последва и втори такъв. Отново неуспешен. Този път не им работеше информационната система. При положение, че хората бяха там 10 минути преди започване на работното време, успяха да открият, че има проблем 10 минути, след като започна, което грубо казано означава загуба 20 минути в опити за диагностика и отстраняване. Не че е от значение. Честно казано приемам философски този „малшанс” и гледам да не се ядосвам за това, че съм загубил по някой и друг час, за да се замъкна до офиса им и да си чакам реда. Дано следващият път имам късмет да успеят да ми вземат парите.
Разбира се, за престоя си там се нагледах отново на абсурдни ситуации. Ще гледам да разкажа една от тях културно, макар че в края и обстановката бе доста взривоопасна. Един младеж се оплаква, че във фактурата му за пореден път отчетът е завишен с 1000 киловатчаса. Разбира се, този „дискомфорт” се отстранява лесно като се подаде молба до ЧЕЗ да се вземат предвид алтернативни показания, а в 7 дневен срок идва лице за арбитраж. Всичко е чудесно, стига да не ви се налага често да минавате по тази процедура, което не правеше младежа щастлив. Той беше готов да направи инвестиция в очила с висок диоптър за съответния служител на CEZ, но само да му кажели кой е той. От друга страна CEZ има навика да изпраща фактурите си със закъснение, така че те обикновено идват след крайния срок за плащане и може би около седмица преди да ви бъде преустановено подаването на ток (не знам кой трябва да бъде сезиран за това нещо). В такава ситуация дори и да сте в правото си е рисково да не платите завишената сметка, защото ще ви спрат тока, а дори и после да ви намалят сметката ще се охарчите доста, за да ви го пуснат отново. Разбира се, за тази ситуация не са виновни CEZ, защото те използвали външна фирма за изпращане на сметките и съответно тя е виновна за забавянето им, а ако не искате да си плащате високата сметка просто е трябвало по някакъв начин да се сетите, че ще ви я завишат (сигурно като си я проверявате през интернет или телефон) и да дойдете по-рано.
Разбира се, за престоя си там се нагледах отново на абсурдни ситуации. Ще гледам да разкажа една от тях културно, макар че в края и обстановката бе доста взривоопасна. Един младеж се оплаква, че във фактурата му за пореден път отчетът е завишен с 1000 киловатчаса. Разбира се, този „дискомфорт” се отстранява лесно като се подаде молба до ЧЕЗ да се вземат предвид алтернативни показания, а в 7 дневен срок идва лице за арбитраж. Всичко е чудесно, стига да не ви се налага често да минавате по тази процедура, което не правеше младежа щастлив. Той беше готов да направи инвестиция в очила с висок диоптър за съответния служител на CEZ, но само да му кажели кой е той. От друга страна CEZ има навика да изпраща фактурите си със закъснение, така че те обикновено идват след крайния срок за плащане и може би около седмица преди да ви бъде преустановено подаването на ток (не знам кой трябва да бъде сезиран за това нещо). В такава ситуация дори и да сте в правото си е рисково да не платите завишената сметка, защото ще ви спрат тока, а дори и после да ви намалят сметката ще се охарчите доста, за да ви го пуснат отново. Разбира се, за тази ситуация не са виновни CEZ, защото те използвали външна фирма за изпращане на сметките и съответно тя е виновна за забавянето им, а ако не искате да си плащате високата сметка просто е трябвало по някакъв начин да се сетите, че ще ви я завишат (сигурно като си я проверявате през интернет или телефон) и да дойдете по-рано.
Няма коментари:
Публикуване на коментар