19 септември 2005

Промоцията - реклама или резил?

Вчера МТел имаха промоция. Всички телефонни разговори в мрежата без пари. Незнам какво са се опитвали да покажат, но със сигурност показаха на всички, че нямат капацитет и са една голяма GSM пирамида. Добре че повечето от техните над три милиона абонати са нискобюджетни и са на Prima карта, та не се налага да правят много разговори. Както може да се очаква, който ползва телефона по предназначение, говори прилично и без да има промоция. Лошото в случая е, че докато част от абонатите се кефеха, че могат да говорят с пъти над обичайното им за месеца, други абонати като мен, не можеха да спретнат един нормален разговор. Добре че промоцията беше в почивен ден, иначе през седмицата съвсем щяха да оставят без комуникация деловите хора. Защо ли се бият тогава за такива пазарни дялове, като не могат да ги обслужват?

Иначе според Мтел мероприятието е било успешно ....

Няма коментари: