27 януари 2008

Кукери

Вчера се замъкнахме на кукерския фестивал в Перник.

Времето беше страхотно и изпълнено с настроение.

Имаше колоритни чуждестранни гости, които придадоха по-особен привкус на фестивала.

Ето и малко снимки на нашите хора:








Ето и едно видео:


Разбира се, конкуренцията от зяпачи беше страхотна, като всичко започна още от София. Нали сме европейци, нашата групичка реши да се придвижи с влак до мястото на събитието. Явно и доста други хора бяха решили така, та на Централна гара се бяха образували едни опашки от желаещи да пътуват за Перник, което доста учуди жените зад гишето. Европейските ни разбирания бяха подкрепени от едно от новите влакчета на БДЖ (май беше от дизеловите Siemens-и и доста добре изглеждаше), но за съжаление от БДЖ не бяха преценили пикът на пътниците и бяхме като в консервена кутия. По ужасно от возенето в автобус в час пик.

Разбира се, и на Запад съм се возил в доста претъпкани влакове и фактът, че около нас се носеше доста чужда реч ми направи обстановката позната.

Като пристигнахме на площада имаше доста навалица и беше трудно да се снима каквото и да било. Добре че съм висок, имам дълги ръце, пък и ми се върти визьора, така че мога да го гледам отдолу. Единствено ми правиха проблем една групичка от привилегировани фотографи, които бяха на сцената и от тях беше трудно да се снима, тъй като винаги се набутваха в кадър.

Като цяло събитието беше много хубаво, макар и да присъствах за малко. Който не е бил, му препоръчвам догодина да не пропуска.

Няма коментари: