01 януари 2008

Още една година отмина

Отмина още една година. Както е модерно да се казва, за мен тя беше „преходна“. Доста неща се промениха около мен, доста неща успях да свърша, доста попътувах, както и не се разминах с не малко проблеми, провали и грешки. Като цяло не мога да се оплаквам, но за съжаление повечето неща, които вършех, попаднаха в сянката на рутината и се случваха, не защото исках да се случат, а защото трябваше да ги направя. Макар и в не малка част да успях да се придвижа по-близко до целите, които искам да постигна, то още съм далеч от тях. Поне надобрях в това, докато жонглирам с няколко дини, да тъка на няколко стана. Но все пак е уморително. Като гледам и 2008 няма да се различава кой знае колко от 2007, но да се надявам през нея да успея да приключи повечето дългосрочни неща, с които съм се захванал. Освен всичките хубави и стандартни неща, които се пожелават в началото на годината, ми се иска ми остане повече време да правя нещата, които ми харесват и доставят удоволствие. Дори и да не остане, важното е да се гледа напред. ЧНГ на всички и много здраве, щастие и успехи през нея.

Няма коментари: