07 март 2007

Music Idol

Вчера приключи първия кръг от кастинги на Music Idol. Като гледам какви образи имаше, ме хваща яд, че не съм се пробвал и аз. Мислех си, че за приза "музикален инвалид" няма да имам конкуренция (освен ако не ме резнат заради възрастови ограничения), но явно съм бил в грешка, защото конкуренцията беше жестока. Но при всички случаи, ако се бях пробвал, щяха да ме дават по телевизията и в youtube и да махам на някой, както правят повечето идиоти. По отношение на евентуалното изпълнение си представям сценката така: излизам пред комисията да пея песента на Васко Кръпката "Няма бира". Със закачлив поглед към Глория изпявам: "една мадама ме фиксира", кратък жест в областта под кръста: "ала не може да ме гипсира" и при опуления поглед на Дони с вдигане на рамене завършвам: "щот няма бира, няма бира". Сочейки към Слави: "сервитьорът защо се бави?", недоумяващ към Йорданка Христова: "може би сега я прави" и отново към Дони: "няма бираааааа, няма бирааа". Едно високо изпяване: "а сърцето ми направо, направо спира". Бам на пода.

Хайде стига толкова глупости за днес, че току виж се замисля дали да не ставам продуцент :-)

1 коментар:

Анонимен каза...

http://www.vbox7.com/play:4c57626c