30 декември 2012

RD Suite - край на играта

Последните 2-3 години не ми остава много време за RD Suite. Факторите за това са много и по всичко личи ще нещата ще изглеждат по същия начин и през следващите 2-3 години. За съжаление не можах да създам общност около проекта, така че няма кой да го движи, когато аз нямам възможност (разбира се, вината около това е изцяло моя). В тоя ред на мисли, смятам, че след 6 годишно публично съществуване е най-добре официално да сложа край на проекта. Ако някой все пак е решил да го продължи, мога да му прехвърля каквото сметне за необходимо. Хостингът е платен до средата на 2013.

Тези, които ползват в момента софтуера, могат при нужда да ми пишат. Далеч съм от мисълта да ги оставям да се оправят сами. Не изключвам възможността след 3 или 4 години да има remake (макар и под ново име). Разбира се, за да се случи това, проектът трябва да ми е основен източник на доходи, което означава, че и фокусът му ще е по-различен.

Няма коментари: