03 юни 2007

Концертът на INXS в София

В петък бях на концерта на INXS. Не беше лош концерт, но за сметка на това организаторите от Balkan Entertainment Company се оказаха някакви мошеници и постъпиха доста некоректно с част от публиката. За какво става въпрос? Първоначално концертът трябваше да се проведе на стадион Академик. Тъй като публиката едва ли щеше да го напълни, то се предвиждаше сцената да бъде разположена по-широката страна на стадиона, което освен че изкуствено прави стадиона по-пълен е огромна глупост. В тази ситуация имаше два типа билети. Едни по-скъпи, за нещо което се нарича VIP зона, на което далаверата му е, че си фронтално срещу сцената и по-евтини билети (с около 24%), на които прецаквацията е че си по фланговете. Разбира се, че ще се правим на гъзари, защото перспективата погледът ми да сключва ъгъл от 20 градуса със сцената не е от най-хубавите.
Дотук всичко върви добре, имам си билет два месеца преди концерта. Но явно нещата не са вървели добре за организаторите или по-точно не са се сбъднали очакваните продажби и изведнъж концертът се мести. Вместо на стадион Академик ще бъде в зала Фестивална. Формално причината е лошото време (което липсваше), въпреки че на билета пише: „Когато концертът е на открито, то той ще се състои независимо от метеорологичните условия.“, а не формално (като гледам колко беше пълна залата) да е липсата на кворум. Сигурно в тази графа попада следната клауза: „При екстремни обстоятелства организаторите си запазват правото за промяна на датата и мястото на концерта“.
Така или иначе ми е все тая къде щеше да бъде концерта, стига да не се променят началните условия, при които съм взел решението си какъв билет да си купя. За моя голяма изненада организаторите приравниха всички видове билети, такова животно като VIP зона, така и не се появи и в крайна сметка се оказа, че 10-те лева, които съм дал в повече са си жива набутвация.

2 коментара:

Unknown каза...

Всъщност имаше VIP зона отпред вдясно срещу сцената, където бях аз, но всъщност бешепод ъгъл, а не фронтално и пред нас имаше един кран на камера...

dvasilev каза...

@Димитър: Значи си по-прецакан и от мен. Хем си платил повече, хем си бил на по-кофти място. Иначе на въпроса към охраната (или там както се нарича) къде и VIP зоната, отговорите на двамата пичове, които пазеха съответния заграден сектор бяха, че няма VIP зона и евтините билети били за седящи, тъй като да си седнал е по-гадно (с което разбира се съм съгласен).