13 март 2006

Формула 1

Започна новия сезон на Формула 1. Като гледах първото състезание, определено доста неща ми направиха добро впечатление. Може би това, което е най-важно за мен е, че прецакаха тези смотаняци от РингТВ и сега формулата без разни глупости се дава като за бели хора по БТВ. В крайна сметка е супер глупаво да искаш пари за нещо, към което не добавяш никакъв принос, само защото държиш правата за България (все едно няма чужди програми и интернет). Въпреки че както стана, ясно може да искаш пари и без да имаш правата. Това да вземеш пари за три години напред излъчвания, без да си осигурил правата върху излъчванията е супер нахалство. На набуталите се честито. Това с цифровото излъчване беше върха на сладоледа. Поне да бяхте дали възможност да се избира, коя от много камери да следя, че да си струва парите интерактивната телевизия.

Второто нещо, което ме радва е новия формат на квалификациите. Определено са много по-интересни, пък и дават възможност на някой от лидерите (като Райконен например), ако се прецакат на квалификациите, да компенсират след това. Само не ми стана ясно дали не може да се играе срещу новата система и дали не е най-добре да се класираш 11-ти, но през сезона ще се види. И разбира се като фен на Ферари съм много доволен, че те отново са в бизнеса. След отчайващия сезон през изминалата година, сега си мисля, че показаха, че доста са се потрудили и ще са сред основните претенденти за титлата. А иначе вчерашното състезание беше много добро. Явно всички пилоти са много надъхани и имаше доста интересни моменти.

Няма коментари: