08 март 2006

Девойките през пролетта

Пролетното време е някакво особено за девойките. Не знам до колко това се дължи на капризността на Баба Марта, на настъпващите (настъпили) пости или просто влизане във форма (разбирай отслабване слез зимния сезон) за лятото, но се наблюдава повсеместно прилагане на диети и хранителни режими. Цялата работа е издигната в такъв култ, че са често срещани разговори като следния:

Д1: Искаш ли меденки?
Д2: Не, благодаря.
Д1: Няма нищо животинско в тях, ако постиш.

кратко мълчание
Д2: Сигурна ли си?
Д1: Ми така пише.

следва списък със съставките
Д2: А в шоколада няма ли масло?

Д1: Ми не.
Д2: Ми ще си взема тогава.

4 коментара:

Анонимен каза...

Ох, това постене, станало е направо нарицателно, но в момента наистина не трябва да се ядат меденки /ако постиш по каноните на църквата/, защото в тях има яйца, а те са от животински произход има и кисело мляко. По - добре да се пие повече вода тя спомага за по-бързата обмяна на веществата и почистването на организма. Да се ядат храни в зелено ,като спанак, маруля, коприва.За засищане може ориз със зеленчуци и т. н.
Ако постиш трябва да ядеш всички плодове, зеленчуци с олио и сол може да са овкусени, ядки всякакви,сокове и хляб.
Всяка жена желаеща да изглежда добре понякога спазва определени правила на хранене.
Но е приятно, когато виждаш млада двойка и младежа се грижи за своята приятелка и определено се съобразява с нейните желания, колкото и нестандартни да са те.

Orlin каза...

Диалогът е супер :). И сам по себе си, но също и с мълчаливото участие и присъствие на М1 (младеж едно), от когото просто осезаемо се долавя струящото възмущение, а също и бързото скрибуцане на перото в тефтера, записвайки ценните реплики :). Хареса ми - трябва и друг път, и по-често да ни осведомяваш за ценната размяна на важна информация между Д1 и Д2. Лично аз съм фан на Д2 - тя ми е любимка, защото бързо се кандърдисва :).

dvasilev каза...

@Anonymous: доколкото си спомням в списъка с продукти не присъстваха яйца. Иначе както е отбелязал orlin, разговорът е между две момичета и в този смисъл няма младеж, който да се грижи за някой.

@orlin: честно казано като свидетел на този разговор не съм се възмущавал, а даже ми беше доста забавно.

Orlin каза...

Аз определено също :). Добро попадение :).