13 август 2007

Отново за полицейския произвол

Като чета коментарите под статиите в електронните медии оставям с впечатление, че за повечето хора от българското интернет пространство (предполагам, че и не само за тях) основните проблеми в държавата са малко, но глобални, за които трябва сериозни мерки. Моето мнение е, че имаме много на брой дребни проблеми, повечето от които имат локален характер и ако се справим с тях живота ни ще бъде доста по-добър. В крайна сметка на мен ми е все тая дали ще осъдят Вальо Топлото, какви далавери е въртял Р.Овч., какво е агентурното минало на Първанов и всякакви подобни теми, които се въртят в пресата. За мен е важно аз да мога да работя спокойно, да се развивам, да ми е кеф от нещата около мен и т.н. Изпитвам по-голям неприязън от боклука, който правят съседите около мен или от това, че шофьорът на автобуса пуши, отколкото от далаверите, които върти някой. Според мен нещата в държавата ще си дойдат на мястото, когато всички ние си вършим съвестно работата, вместо да си чешаме езиците по “глобални” проблеми.

Преглеждайки нещата от миналата седмица, през която се мотах по чукарите (надявам се скоро да напиша няколко поста за това) доста ме афектира следното видео за превишаване на правомощията на полицията.



Повечко текст по въпроса може да се намери тук. Едва ли това е единствения такъв случай, но за да се променят нещата смятам, че такова грубо отношение не трябва да се толерира.

Няма коментари: